• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Niemało osób boryka się z problemem zbytniej chudości, czują się z tym nieatrakcyjnie, a osoby z nadwagą wielokrotnie zazdroszczą im tego, czego same w sobie nie cierpią. Swoją przygodę z dietą na tycie nawiązać należy od zmierzenia swojej wagi i wzrostu, a następnie zmierzenia własnego wskaźnika BMI. Trzeba też uczynić jakie BMI powinniśmy posiadać (jakie nam odpowiada)i ile kilogramów nam brakuje. Jeden kilogram to ok. 7-9 tys. Kcal. Taka dieta Lublin w szeregu przypadków jest dużo trudniejsza od diety na odchudzanie albowiem wypada w siebie wmuszać pożywienie, oczywiście z umiarem. Żeby nie była dla nas zanadto ogromnym utrapieniem a przyjemnością z jedzenia powinniśmy dobierać jak najbardziej kaloryczne produkty. Nie możemy zapominać że dieta nie powinna składać się z fast-food’ów i słodyczy bowiem to są puste kalorie, które dodatkowo prowadzą do chorób z sercem, nadwyżką cholesterolu. Należy skoncentrować się na prawdziwym zdrowym jedzeniu w większych ilościach, należałoby zamiast przeciętnego oleju dodawać oliwę z oliwek która jest zdrowsza oraz jesteśmy w stanie dodawać ją w większych ilościach bo jest smaczniejsza. Do dziennej normalnej wskazanej ilości kalorii do spożycia można dodać 500 kcal i spróbować je dojadać. Należałoby jeść takie kaloryczne i zdrowe zakąski jak orzechy, suszone bakalie, słonecznik czy pestki dyni.
źródło: http://studentadvantage.pl, http://agencja-headhunters.pl, http://www.beyondwedding.pl, www.blipface.pl

Categories: Rozrywka

Comments are closed.