• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Należy mieć na uwadze, że w szczególności wizerunek jest wszystkim co mamy. A więc np. firma wykonująca usługi hostingowe może oferować własnym klientom słabą ofertę oraz wygórowane ceny, a i tak być w czołówce. A to dlaczego? Cóż, najzwyczajniej taka firma inwestuje wiele pieniędzy w reklamę, więc jest raczej popularna oraz dobrze postrzegana przez klientów. Takie są fakty. Co w takim razie zrobić, jeśli chcielibyśmy zadbać o wizerunek? Cóż, to ciężkie pytanie…
Weźmy choćby w rachubę aferamielecka.pl, czyli stronę internetową, która bardzo dobrze pokazuje, że jeśli w grę wchodzi walka o dobre imię, dosłownie żadne medium nawet nie może się równać z Siecią. Naturalnie zdarzają się jakieś wyjątki, ale generalnie tak czy siak inne formy dbania o swój wizerunek są drogie. Przecież działania w Internecie są relatywnie tanie. Przykładowo buzz marketing, czyli takie działania, dzięki którym w Sieci będzie umieszczonych bardzo dużo pozytywnych opinii o nas, o firmie. Naturalnie te opinie są autorstwa specjalistów od reklamy, lecz nikt o tym nie wie.
źródło: restauracja-amfiteatr.pl, http://happymoney.com.pl, http://szukajdomen.pl, edokument.com.pl

Inne wpisy:

Categories: Biznes

Comments are closed.